Over NoseforTalent
NoseforTalent is ontstaan vanuit de gedachte dat je in arbeidsbemiddeling altijd een verschil kunt maken wanneer jij zelf de kwaliteit hoog in het vaandel hebt staan en jezelf goed weet te verdiepen in zowel klant als kandidaat.
Zo kun je ervoor zorgen dat het afbreukrisico, en dus tijdverspilling, aan beide kanten verkleint. Door op basis van werving en selectie de dienstverlening aan te bieden, zal de medewerker zich direct betrokken voelen bij zijn nieuwe werkgever en zal de werkgever direct kunnen beginnen met de verbinding tussen hem en zijn werknemer. In dit proces staan voor ons drie waarden centraal: service, businesspartnership en verantwoordelijkheid.
Service
Service is voor ons niet zomaar een kernwaarde zoals bij ieder ander. Vanaf het moment dat we het proces aangaan zijn we betrokken bij zowel werknemer als werkgever en gaan we op zoek naar waar de klant én kandidaat behoefte aan hebben. Waar halen ze plezier uit en wat hebben ze nodig? Zo creëren we de optimale match voor beide partijen.
Maar daar stopt onze service niet, wij gaan hierin een stap verder. De nazorg is voor ons een cruciaal onderdeel in een langdurige samenwerking. Daarom hebben we ook na een succesvolle match nog diverse contactmomenten om te kijken hoe de samenwerking gaat en of we hier nog in kunnen bijdragen. Dat kan na de eerste proefweek zijn, maar ook na het eerste kwartaal nog. Die betrokkenheid in service kunt u verwachten bij NoseforTalent.
Businesspartnership
Een belangrijk onderdeel van onze visie is de lange-termijn samenwerkingen die we aangaan met bedrijven: de businesspartnerships. Ons doel is het worden van de beste businesspartner voor uw organisatie. Dat kunnen we niet alleen, dat doen we altijd samen. Hierin pakken wij onze eigen verantwoordelijkheid en we gaan er vanuit dat onze businesspartners dit ook doen. Onze partners zijn werkzaam in een technische en productieomgeving, van monteurs tot operators en leidinggevenden.
Om een duurzame relatie op te bouwen leren wij onze businesspartners goed kennen. We voeren diepgaande gesprekken met meerdere contactpersonen op verschillende niveaus binnen de organisatie om te zien wat de sterke punten zijn van het bedrijf en waar de verbetering ligt. Door dit vooraf te bespreken kunnen nieuwe medewerkers goed geïnformeerd en met een open mind direct instappen.